דחסן קטן או דחסן גדול? מה מתאים יותר לעסק?

השוואה בין סוגים שונים של דחסניות קרטון מאפשרת לבעלי עסקים לחסוך מקום והוצאות. בנוסף, בחירה נכונה של הדחסן קריטית כדי לעמוד בהנחיות המשרד להגנת הסביבה. אז איך משווים בין הדחסניות ומה אפשר ללמוד מתוך המפרט הטכני שלהן? הנה כל התשובות

גודל הדחסן הוא פקטור אחד מבין רבים בעת השוואה בין סוגים שונים של דחסניות קרטון. בשביל להבין למה בכלל כדאי להשלים את התהליך של השוואה בין דחסניות קרטון לפי הגודל, צריך להכיר את היתרונות שלהן. בשלב הבא, ניתן להכניס למשוואה גם שיקולים טכניים או לברר כמה תעלה כל דחסנית ביחס למטרות שאותן בעלי עסקים מנסים להשיג.

בחירת דחסניות קרטון לפי תפוקה

התפוקה של דחסניות קרטון היא למשל גורם לא פחות משמעותי כאשר משווים בין הדגמים השונים. מטבע הדברים, דחסן גדול יכול להכיל יותר קרטונים – אבל הוא גם יקר יותר ועלויות התפעול שלו גבוהות. לעומת זאת, דחסן קרטונים קטן יחסוך בהוצאות אבל ידרוש פינוי תדיר יותר ובמקרים מסוימים גם פשרות מבחינת כמות הקרטונים שרוצים לדחוס. 

משטח קרטונים דחוס
קרטונים דחוסים

כך תדעו איזה דחסניות קרטון מתאימות לכם

המטרה העיקרית של דחסניות קרטון היא לחסוך עבורנו במקום. כאשר בעלי עסקים משתמשים בדחסניות, הם צריכים לשכור פחות שטח לצורך אחסנה של חומרי הגלם והמלאי שלהם. מלבד בעלי עסקים גדולים כגון ארגונים ומפעלים, יש גם חנויות ועסקים קטנים שנהנים מהיתרונות של דחסניות קרטון.

חוץ מזה, בחירה נכונה של דחסניות קרטון היא חובה בשביל לעמוד בהנחיות של המשרד להגנת הסביבה. כיום יש תקנות ברורות שצריך להקפיד עליהן אם לא רוצים לקבל קנסות מהעירייה או מגורמי האכיפה. בשביל לעמוד בתקנות ועדיין לחסוך בהוצאות, צריך לבחור דחסניות קרטון לפי כמה שיקולי מפתח:

 
א. משקל הקרטונים – בניגוד למה שנהוג לחשוב, הגודל של דחסן קטן לעומת גדול לא בהכרח משפיע על משקל הקרטונים שניתן להכניס אליו. את משקל הקרטונים המקסימאלי        בודקים מראש באמצעות המפרט של המכונה.
 
ב. תפעול ידני לעומת אוטומטי – תפעול ידני מוזיל את העלויות של דחסניות קרטון אבל דורש השקעה של זמן. לעומת זאת, תפעול אוטומטי מומלץ לבעלי עסקים שמייצרים פסולת       קרטונים בתדירות גבוהה.
 
ג. כוח דחיסה – כוח הדחיסה קובע את היכולות של המכונה. אפשר להשוות בין דחסניות קרטון לפי כוח הדחיסה ולהעריך כמה קרטונים מעוניינים להכניס אליהן. 

כל הסיבות לפנות אל גמא תקשורת והנדסה (א. פולק) בע"מ

האמת היא שבחירה נכונה של דחסן קטן או גדול לא חייבת להיות משימה מסובכת. בשביל להתאים את הדחסן נכון לצרכים של העסק שלך גם עכשיו וגם בעתיד, כל שנדרש הוא ליצור קשר עם המומחים של גמא תקשורת והנדסה (א. פולק) בע"מ. אנו נשמח לעמוד לרשותך עם התשובות המלאות!

קרטונים ואריזות B5 W

דחסן B5 W

מפרט טכני B5 W:

לחץ דחיסה: 5 טון

פתח הזנה: 500×1000 מ"מ

מידות באלה: 1000x700x800 מ"מ

משקל באלה: 80-130 ק"ג

מידות חיצוניות: 1355x895x2370 מ"מ

משקל הדחסן: 600 ק"ג

קרטונים ואריזות B4

דחסן B4

מפרט טכני B4:

לחץ דחיסה: 4 טון

פתח הזנה: 460×770 מ"מ

מידות באלה: 600x500x770 מ"מ

משקל באלה: 40-70 ק"ג

מידות חיצוניות: 940x715x1985 מ"מ

משקל הדחסן: 300 ק"ג

קרטונים ואריזות B3

דחסן B3

מפרט טכני B3:

לחץ דחיסה: 3 טון

פתח הזנה: 460×770 מ"מ

מידות באלה: 1000x700x800 מ"מ

משקל באלה: 80-130 ק"ג

מידות חיצוניות: 1355x895x2370 מ"מ

משקל הדחסן: 290 ק"ג

דילוג לתוכן