מה עושים עם הרהיטים והציוד אותם מפנים מבתים?

להיפטר מציוד ורהיטים ישנים זו משימה מאתגרת למדי, הרהיטים עלולים להיות גדולים, כבדים ומסיביים כך שכמעט ואי אפשר לעשות זאת לבד. ייתכן שאפילו תזדקקו לעזרתם של אנשי מקצוע בתחום שיש להם ידע, ניסיון וגם את כל הציוד המתאים כדי להוביל את הרהיטים והציוד אל היעד הנדרש.
גם אם תנסו להימנע מהזמנת אנשי מקצוע, מהר מאוד תגלו שאתם זקוקים לעזרתם אם לא בשלבי ההרמה אז לפחות בשלבי ההובלה או פינוי הציוד והריהוט בצורה יעילה.

מה עושים עם הרהיטים והציוד אותם מפנים?

בעת פינוי תכולת דירה חשוב מאוד לדעת מראש לאן מפנים את הרהיטים ואת הציוד, ומשימת הפינוי צריכה להתבצע בכפוף לחוקי העזר העירוניים ושירותי התברואה. אם שאלתם את עצמכם מה עושים עם הריהוט והציוד שמפנים, יש כמה אפשרויות רלוונטיות כמו למשל:

  • תרומה – הזבל שלנו הוא אוצר עבור מישהו אחר ואם יש לכם רהיטים במצב טוב, אפשר לתרום אותם לאנשים שזקוקים להם. אפשר לתרום לעמותות או לאנשים פרטיים בהתאם לרצון שלכם, וניתן להיעזר בשירותיה של חברת פינוי מקצועית אשר תוביל את הרהיטים והציוד ליעד על פי בחירתכם.
  • אתרי פסולת – במידה והרהיטים אינם במצב המאפשר שימוש חוזר אפשר לפנות אותם לאתרי פסולת. כמובן שלא זורקים אותם פשוט ליד הפח, כי אז אתם עלולים לקבל על כך קנס ואפילו לפגוע באיכות חייהם של הדיירים. חברה מקצועית תעזור לכם לפנות את הפסולת והרהיטים לאתרי פסולת מורשים של הרשות או המועצה המקומית.

באילו מקרים נצטרך לפנות את הרהיטים שלנו?

אנשים שונים מפנים רהיטים מסיבות שונות ומגוונות כמו למשל לפני שיפוצים, או רצון להתחדש ולהחליף את הריהוט למודרני יותר. לפני רילוקיישן לחו"ל, כאשר מחליטים לעזוב לארץ אחרת ואין צורך בריהוט יותר, או כאשר מאחסנים במחסן רהיטים שלא נמצאים בשימוש. לעיתים נצטרך לפנות רהיטים שקיבלנו בירושה עם דירה, או כי אגרנו המון לאורך השנים ונרצה לפנות מקום לדברים חדשים.

מדוע כדאי לשכור את שירותי של חברה מקצועית?

חברה מקצועית שמתמחה בפינוי רהיטים יכולה לעשות לכם קצת סדר בדברים ולהציע המון יתרונות כמו למשל חיסכון בזמן יקר ובכאבי ראש מיותרים, חיסכון בכסף, הימנעות מקנסות על השלכת רהיטים שלא במקום המיועד לכך, ויעילות מקסימלית. זה הרי כל כך הרבה יותר קל כאשר יש לכם כמה זוגות ידיים של אנשי מקצוע מיומנים ולהם כל הניסיון והציוד הדרושים על מנת לפנות את הרהיטים בקלות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן