חשיבות מיחזור הנייר לעסקים - פסולת נייר ושמירה על מסמכים חשובים

בזמן שבעשור האחרון, בין הנושאים החמים והמדוברים ביותר בעולם הם נושאי האקולוגיה והמיחזור, חשיבות מיחזור הנייר לעסקים עולה עוד יותר. המודעות העולמית עולה יותר ויותר, לכך שמדי שנה נכרתים להם כמה מליוני עצים לצורך ייצור נייר בכל העולם, מה שמסב יותר בזבוז ונזק סביבתי חמור מאשר תועלת. בשנים האחרונות, גם ישראל עוברת מהפכה בנושא חשיבות המיחזור והפרדת פסולת, מה שלוקח בעצם כ 30% מכלל האשפה שלנו ומה שגדל בנפח שלו בכל שנה, יותר ויותר.

ביום יום שלנו, אנחנו נמצאים בעבודה ובמשרד יותר שעות ממה שאנחנו נמצאים בבית. ההבנה של כל היתרונות על השמירה על הסביבה עם איסוף פסולת הנייר ומיחזור הנייר במיוחד במשרד מתחיל כבר שם.

כחלק מהיתרונות הנוספים במיחזור פסולת נייר יש גם את יתרון שמירת הסדר והאירגון במסמכים המשרדיים. המסמכים החשובים שעדיין בשימוש? חוזרים מיד למקומם- לקלסר, למדף, או פשוט למגירה המיועדת. והמסמכים החשובים והחסויים, שלא כדאי שאף אחד יראה לאחר שסיימת להשתמש בהם? כדאי שיושמדו במהרה, ואף מומלץ שיושמדו באופן היעיל ביותר, ותוך כדי, אם אפשר גם לשמור קצת על הסביבה ולחשוב אקולוגי.

השמדת פסולת הנייר ביעילות בעזרת מגרסה-

למרות שהעולם היום עובר דיגיטליזציה והשינוי הוא מורגש ומשמעותי, בייחוד העולם העסקי, השימוש בנייר עדיין לא בדיוק פוחת, והנייר משמש אותנו לצרכים רבים ומגוונים בעסק שלנו, כשעל הרבה מהם אי אפשר לוותר.
עקב כך, נוצר מצב בכל בית עסק שבו יש צורך להשמיד ניירות רבים באופן שוטף, בעיקר כדי לשמור על מידע חסוי וחשוב, שאי אפשר פשוט להשליך לפח ולשכוח.
המידע יכול להיות מסווג ורגיש, כדוגמת מידע אישי של לקוחות, אמצעי תשלום, הצעות מחיר, ובכלל כל פיסת מידע שלא כדאי שתגיע לידיים זרות.
לכן, האמצעי היעיל ביותר שכדאי שיהיה חלק בלתי נפרד מהמשרד במקרה הזה הוא מגרסת נייר, וכאשר מדובר במשרד גדול עם קצב עבודה אינטנסיבי, כדאי לשקול רכישת מגרסה תעשייתית.

חשוב וכדאי לדעת כי ישנם סוגים שונים של מגרסות-

כל סוג מגרסה עונה על צורך שונה, האיכות משתנה מסוג לסוג, וסוג המנוע והסכינים משפיעים מאד על פעולת הגריסה.
מגרסה תעשייתית היא בעלת נפח גדול, היא גדולה וכבדה ולכן גם מקובעת למקומה. היתרון בה הוא שניתן להזין בה בבת אחת כמות דפים די גדולה וכן לגרוס מספר כרטיסי אשראי או דיסקים.

מגרסה משרדית היא בעלת נפח פח גדול יחסית וניתן להעביר אותה ממקום למקום. אידיאלי להניח אותה מתחת לשולחן העבודה.
מגרסה ביתית היא מגרסה קטנה וקלילה וניתן להעביר אותה בקלות ממקום למקום. פתח המגרסה מתאים לכמות קטנה של דפים ומגרסה זו מתאימה לצרכים אישיים או למשרדים קטנים.

אז אם החלטתם שמגרסת פסולת נייר תהיה חלק בלתי נפרד מהציוד המשרדי שלכם, כעת, עליכם לבדוק את מבחר המוצרים המוצעים ולהחליט איזו מגרסה הכי תתאים לצרכים של העסק שלכם, בכדי להשמיד ביעילות את פסולת הנייר.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן