מידות, נפח וכמובן מחיר הם רק חלק מהשיקולים שכדאי להתייחס אליהם כאשר בוחרים דחסן קרטונים לעסק. בנוסף, מאוד חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ויכולים להביא לתשומת הלב של בעל העסק פרמטרים שלא תמיד נשים לב אליהם.

קרטונים הם פתרון אריזה שכיח בבתי עסק. מנגד, יש צורך לטפל בקרטונים הללו כדי להעביר אותם למיחזור או על מנת לצמצם את המקום שהם תופסים בחדרי האשפה והפסולת עד הפינוי. בשביל לענות על כל הדרישות האלה באופן שמתאים לבעלי עסקים, מאוד חשוב לבחור נכון דחסן קרטונים ייעודי.

מעבר לרשימה המלאה של דחסני הקרטונים שלנו

כוח דחיסה

הכי חשוב להשוות בין דגמים של דחסן קרטונים לפי כוח הדחיסה. כוח הדחיסה יכול לנוע בטווח ממוצע של 8 עד 70 טון, כאשר ככל שהוא גבוה יותר כך המשמעות היא התמודדות יעילה עם כמות גדולה יותר של קרטונים. בנוסף, מומלץ להשוות בין הדחסנים לפי המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן וכך לדעת מה יכולת הדחיסה וצמצום הנפח מבחינת אחוזים.

התאמת הדחסן לאופי השימוש

הפקטור העיקרי שקובע איך לבחור נכון דחסן קרטונים לעסק הוא אופי השימוש הצפוי. כאן בודקים את הנתונים הבאים:

מידות ונפח

המידות של דחסן קרטונים קובעות כמה מקום הוא יתפוס כחלק מהמחסן של בית העסק. לעומת זאת, הנפח מתאר את מספר הקרטונים שאותם ניתן להכניס אליו. המטרה של בעלי עסקים היא בדרך כלל להשיג דחסן בעיצוב קומפקטי ואלגנטי כדי להשתמש במקום מועט, אבל צריך גם לוודא שהנפח מתאים להיקף הייצור של בית העסק ולמספר הקרטונים שבהם הוא משתמש על בסיס יומי, שבועי או חודשי.

עם או בלי חשמל – מה עדיף?

דחסן קרטונים יכול לעבוד עם חשמל או בצורה מכאנית. התפקוד המכאני חוסך בהוצאות ואמור למנוע תקלות, אך הוא מתאים להיקף נמוך יחסית של קרטונים. לעומת זאת, מערכת חשמלית דורשת טיפול ותחזוקה אבל מסוגלת להתמודד עם כמויות קרטונים גדולות ובלי לדרוש מעורבות של כוח אדם או עובדים.

כמה עולה דחסן קרטונים?

טווח המחירים בין דגמים שונים של דחסן קרטונים עלול לתעתע. מצד אחד, בעלי עסקים מבינים שזו השקעה משתלמת. באמצעות הדחסן ניתן להקל משמעותית על תהליך איסוף האשפה ועל תהליך המיחזור. מצד שני, בעלי עסקים צריכים לדעת שהם מקבלים תמורה להשקעה שלהם. לכן הפתרון הוא לתת עדיפות לדחסן קרטונים המיוצר על ידי חברה גדולה ואמינה ולבדוק כמה שנות אחריות מקבלים עליו.

דחסן קרטונים נתונים טכניים
דילוג לתוכן