מנקים את הבית? קראו לפני שתזרקו את הזבל

אצל מרבית האזרחים במדינת ישראל תהליך הניקיון נדחה לתחתית רשימת סדר העדיפויות, ברוב המוחלט של המקרים בליווי תירוצים כאלו ואחרים. נוסף על כך, חשוב לזכור כי ישנה חשיבות עליונה בכל הנוגע לתועלת הבריאות של הליך ניקיון הבית.

ניכר כי מקומות מלוכלכים בחלל הבית הם מקומות אשר למעשה מהווים מצע לגידול חיידקים, מהווים מקום מסתור למגוון המזיקים העשויים להסתובב סביבם ועל כן עשויים לייצר או לחלופין להגביר את הבעיות הבריאותיות של בני הבית כגון אדמומיות בעור, קוצר נשימה, היחלשות במערכת החיסונית וכן הלאה וכן הלאה.

אי לכך, ניכר כי חשוב לנקות את חלל הבית באופן גורף וקבוע על מנת שלא רק יראה אסתטי ונקי, אלא יהיה נקי באמת ויעניק לדיירי הבית תחושה נעימה אשר לא מלווה בבעיות בריאותיות כאלה ואחרות אשר נגרמות בעת מצב בו הבית יהיה מלוכלך.

כיצד תנקו את הבית בצורה יעילה?

במידה וחלף זמן רב מהפעם האחרונה בה החלטתם לנקות את הבית באופן יסודי, מוטב כי תפנו מספר שעות לנושא הניקיון כולו או לחלופין לבצע חלוקה שווה ולתת יום נפרד לניקוי כל חלל באופן יסודי ואישי. אולם כך ייתכן כי זמן הניקיון ייקח זמן רב יותר אך ניכר כי התוצאה תהיה בהתאם. לפני הליך הניקיון ודאו כי סידרתם את החדרים המיועדים לניקוי בצורה נוחה לביצוע הניקיון, אחרת תמצאו את עצמכם סוחבים ממקום למקום ציוד כזה או אחר אשר מפוזר בחללי הבית.

כך למעשה אכן ניקיתם את חלל הבית אך חוסר הסדר והארגון נשאר. נוסף על כך, ניכר כי ניתן לנקות באופן קל ופשוט הרבה יותר בית מסודר מאשר בית מבולגן. בנוסף חשוב לזכור כי כלל הלכלוך בבית נוטה ליפול לכיוון הרצפה, זכרו זאת טרם תחילת תהליך הניקיון על מנת להבטיח מצב בו אתם מתחילים לנקות בגובה עד הגעתכם לרצפה כתחנת הניקיון האחרונה, זאת על מנת למנוע מצב בו אתם חוזרים על עצמכם ומבצעים למעשה "עבודה כפולה".

ניקוי ספות בחלל הבית

באופן כללי, השיטה היעילה והטובה ביותר עבור הספה בביתכם תהיינה תלויה בחומר ממנו היא עשויה, שעל כן ניכר כי ספות מסוגים שונים כמו בד ועור מתנקות בדרכים שונות בהתאם. אלא שבזמן שספות עור צריך לנקות בעזרת חומר ניקוי ייעודי אשר מותאם לסוג העור בהתאם להוראות היצרן, ניקוי ספות בד אף ניתן באמצעות חומרים ביתיים, אך ניכר כי מדובר בתהליך שעשוי להיות ארוך ומייגע ואף לעיתים נפגוש בכתמים שעלולים לרדת רק לאחר מספר שעות במידה ומדובר בשימוש בחומרים ביתיים אם בכלל, ועל כן מומלץ לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום ניקוי הספות – ניקוי ספות מקצועי weclean בהחלט עשויה להוות פתרון מעולה ומקצועי לבעיית הניקיון שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן