חומרי גלם נחוצים לבניית דחסניות

המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה הולכת וגוברת בארץ ובכל העולם, במיוחד בשנים האחרונות בגלל כמויות הפסולת שהאדם מייצר והפגיעה בבריאות ובסביבה. אחת הבעיות עם פסולת היא הנפח העצום שלה, וככל שהנפח גדול יתר כך עלויות השינוע ופינוי הפסולת מתייקרות מאחר ונדרש יותר כוח אדם וציוד. לכן, חברות שונות החלו לפתח, לייצר, לייבא ולשווק דגמים שונים של דחסניות להקטנת נפח הפסולת, לחיסכון משמעותי בהוצאות הפינוי והשינוע של הפסולת ולהפחתת סיכונים כמו זיהומים ושריפות.

הדחסניות השונות נמצאות בשימוש נרחב בכל תחומי התעשייה, יש בשוק המקומי דגמים שונים של דחסני אשפה, ודגמים איכותיים ועמידים של דחסני קרטון. הדחסניות מיועדות לדחיסת אשפה מסוגים שונים כמו קרטונים, נייר, מוצרי טקסטיל, ניילונים, רדידים העשויים ממתכת או מפלסטיק, שקים מחומרים שונים, שאריות ייצור ועוד. את הדחסניות מייצרים במפעלים עם טכנולוגיה מתקדמת ומחומרים עמידים מאוד כמו מתכות חזקות ונירוסטה.

מהן מטרות השימוש בדחסניות?

דחסניות הן פתרון מקצועי ומתקדם לדחיסת אשפה מסוגים שונים כדי להקטין את נפח הפסולת ולחסוך משמעותית בעלות הטיפול והפינוי של פסולת רטובה או יבשה, למשל קרטונים, ניילונים, טקסטיל וכו'. יש דגמים של דחסני אשפה הדוחסים את הפסולת לבאלות ויש דגמים המחייבים פינוי של הקסטה של הדחסנית.

בחירה נכונה של דחסנית מקטינה את נפח הפסולת עד פי עשרים מנפח הפסולת ללא דחיסה, הדחיסה היעילה חוסכת בהוצאות הפינוי, מסייעת במחזור חומרי גלם לשימושים שונים בתעשייה, מפחיתה סכנות כמו שריפות, זיהומים ומפגעי בריאות אחרים, מפחיתה את עלויות כוח האדם הנדרש לטיפול ולפינוי הפסולת, והדחסניות שומרות על הסביבה ומונעות ממזהמים ורעלים לזהם את הקרקע ואת מי התהום.

הדחסניות מהוות כלי אחסון גדול לפסולת ולאשפה מסוגים שונים, כאשר הפסולת מאוחסנת בצורה אסתטית מאחר והדחסנית סגורה ואטומה, עמידה לחדירת מים ואם ייצרו אותה על פי התקנים ומחומרי גלם עמידים ואיכותיים, אין דליפות של נוזלים, וכך משפרים משמעותית את רמת הניקיון ואת התברואה במרחב הציבורי, במפעלים, במרכזי קניות ובמקומות רבים נוספים. הדחסניות מיוצרות מחומרים חזקים המבטיחים עמידות גבוהה גם בשימוש אינטנסיבי, וחשוב לזכור כי משנעים את הדחסניות באמצעות משאיות ומנופים, לכן הן חייבות להיות עמידות.

סוגים נפוצים של דחסניות

יש סוגים ודגמים שונים של דחסניות, הסוגים הנפוצים והשימושיים ביותר הם:

דחסני באלות – פתרון מקצועי לדחיסת קרטונים, נייר, ניילון, טקסטיל, שקים ועוד לבאלות, ניתן להקטין נפח עד פי 20 מהנפח המקורי, הדחסנית מיוצרת מחומרים עמידים וחזקים כמו פלדה בלתי מגולוונת, ברזל, פלסטיק קשיח ונירוסטה. יש דחסני באלות אנכיים ויש דחסני באלות המיועדים לתעשייה ולשימוש אינטנסיבי.

 

דחסני אשפה – דחסניות אשפה מתאימות להקטנת פסולת רטובה ו/או יבשה, הן מיועדות לבנייני מגורים, לקניונים, למפעלים, לבתי מלון ועוד. דחסני אשפה חייבים להיות עמידים ואטומים, לכן מייצרים אותם ממגוון חומרי גלם עמידים בפני קורוזיה, חומצות וכימיקלים.

 

מגרסה תעשייתית – מגרסות תעשייתיות המיועדות להשמדת מוצרים ולהקטנת נפח הפסולת, הן מתאימות לגריסת פח, פלסטיק, קרטונים, נייר, אריזות, אשפה רטובה ואורגנית ועוד.

 

מכבש חצי אוטומטי או אוטומטי – פתרון מתקדם לדחיסת פסולת מסוגים שונים באופן אוטומטי ואסתטי, את המכבש מייצרים ממתכות עמידות ובטכנולוגיות חדשות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן