איך לבחור גורס אשפה: מספר טיפים שיעזרו לכם

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר משקי בית משתמשים בגורס אשפה, גורס האשפה למעשה מפחית בצורה ניכרת את כמות הזבל האורגני הנאגר בפח האשפה ומצליח למנוע ריחות חזקים ומזיקים שונים.
למעשה, כאשר אנחנו מסתכלים על ישראל לעומת מדינות אירופה אנו רואים שאנחנו מעט בפיגור בתחום. במדינות אירופה אחד מכל שלוש משקי בית מחזיק גורס אשפה יעודי מאחר ויש לו השפעות רבות על הבית ועל הסביבה.
החלטנו לענות לכם על כל השאלות ולעזור לכם לבחור את גורס האשפה המתאים ביותר עבורכם. אתם מוכנים?
 

הכירו: גורס אשפה

זה הזמן להכיר את אחד המוצרים שעשו שינוים בתחום התועלת הסביבתית, גורס אשפה הוא מכשיר חשמלי אשר מותקן בתחתית כיור המטבח ומחובר לפתחי הניקוז – מטרתו לנקז את הפסולת הגרוסה לקווי הביוב.
מדינות אירופה כבר התקדמו אל גורס אשפה ובמדיניות מסוימות אף מחייבים בחוק להשתמש בכאלו, לגורס אשפה יש יתרונות רבים לסביבה כמו גם לאנשי הבית מאחר וכמות הפעמים שיצטרכו ללכת אל הפח יצטמצמו משמעותית.
 
למרות שיש לו שם מעט "מפחיד", כל הקשור לשימוש בגורס אשפה הוא נוח וידידותי מאוד למשתמש. תפקידו של גורס האשפה לרסק ולטחון פסולת אורגנית עוזרת לנו להימנע מריחות לא נעימים בבית ומהופעתם של מזיקים שונים בבית הנמשכים לפסולת אורגנית.
 

בחירת גורס אשפה: מלאכת מחשבת של ממש

מזל טוב! החלטתם לצרף לחייכם גורס אשפה, מדובר באחת הבחירות הנכונות ביותר שעשיתם לעצמכם ולסביבה בעת האחרונה. יחד עם זאת, בחירת טוחן אשפה היא מלאכת מחשבת של ממך ועליכם להתייחס למספר דברים:
מה הוא כושר הטחינה של הגורס, מה היא עוצמת המנוע, מה היא האחריות אשר ניתנת לכם במסגרת הקנייה, תפעול, התקנה, מהם מגבלות השימוש ומה הם מידות המכשיר והאם הם מתאימות לשטח הפנוי מתחת לכיור שלכם.
 

מה נכנס ומה לחלוטין אסור להכניס אל גורס האשפה?

כאשר אנחנו זורקים את הפסולת אל אשפתון אנחנו מרשים לעצמנו לזרוק הכל, אך גורס אשפה הוא לא אשפתון וישנם דברים שניתן לזרוק וכאלו שלא.
אנשים רבים מתעלמים מהנחיות המופיעות בספר של אותו טוחן וגורמים במקרה הטוב להרס המכשיר שלהם, במקרה הרע לפגיעה בצינורות הביוב. על רמת העיקרון, ניתן לזרוק כמעט את כל סוגי המזון אל גורס האשפה אך יחד עם זאת עלינו להימנע מזריקה של מאכלים כמו אורז, קוסקוס, פסטה ואפילו פולי קפה.
חשוב לציין שיש מכשירים ייעודים אשר מסוגלים להשתמש גם עם המאכלים שציינו, אך בהחלט החלטנו לקחת את המכשירים הממוצעים ביותר.
 

התקנת גורס אשפה – איך עושים זאת?

כאשר אנחנו מדברים על התקנת גורס אשפה אנחנו מדברים על עבודה אשר מיועדת לבעל מקצוע בעל ניסיון, מכיוון ומדובר במכשיר חשמלי אשר מתחבר אל הצנרת בבית עלינו לדאוג להתקנה מקצועית ככל האפשר.
בדקו שאותו אדם שמתקין לכם את גורס האשפה בעל כל הניסיון, המוניטין וההסכמות הרלוונטיות על מנת לבצע את פעולת ההתקנה. תתחדשו!
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן